Meghan Markle birodalma újabb határokat hódít meg.

Folyamatosan feszültséggel küzd? Fedezd fel, mi segíthet abban, hogy harmonikusabbá tedd az életed! (x)

Meghan Markle új életmódmárkája, az As Ever már az első napon hatalmas figyelmet kapott, hiszen a termékek percek alatt elfogytak, miután feltették őket az online boltba. A kínálatban többek közt vadvirágméz (több mint 10 200 forintért), málnalekvár (megközelítőleg 5 100 forintért), vajas keksz (megközelítőleg 5 100 forintért), valamint különféle gyógynövényteák (majdnem 4 400 forintért) is szerepeltek, a hírek szerint pedig ezek után sem áll meg Harry herceg felesége, aki már most hatalmas lépésre készül.

A The Sun beszámolója szerint a sussexi hercegné hivatalos lépéseket tesz az As Ever márkanevének bejegyzésére, amely vendéglátással összefüggő tevékenységekre, például szálláshely-szolgáltatásra és étkezési szolgáltatásokra vonatkozik. A 43 éves egykori színésznő nemcsak a szálláshelyeket, hanem saját ételkreációit is bemutathatná, köztük azokat az ínycsiklandó fogásokat is, amelyeket a nézők már megismerhettek a Netflix sorozatában.

A szakértők véleménye szerint a szállodák és éttermek kiválóan megfelelnek a hercegnő üzleti márkájának. Úgy tűnik, hogy a vállalkozás bővítése már régóta szerepelhetett a hercegné tervei között, hiszen márciusban a Netflixen debütáló Szeretettel: Meghan című szakácssorozatában is utalt erre.

Meghan Markle az első epizód során így fejezte ki magát: "Amikor valaki nálam tölti az idejét, az egyik legnagyobb örömöm a vendégszoba berendezése."

Mint azt korábban már megírtuk, noha a produkció - amiben a hercegné séfek és hírességek társaságában süt, főz és méhészkedik - messze elmaradt a Harry & Meghan dokusorozat nézettségi rekordjától, a streamingóriásnál mégis kitartanak mellette. A sorozat második évadát már le is forgatták, ez várhatóan ősszel érkezik a Netflixre, de bennfentesek szerint már a harmadik évad is tervben van, amely kapcsán Harry herceg felesége egy újabb szerződést is kötött.

Related posts