Kreatív Online - Ne csak nézd, ízleld meg!

Elképzelhető, hogy a fogorvosok szívükhöz kapnak, amikor szembesülnek a Toblerone legújabb reklámjával.

A Toblerone ikonikus háromszögekből álló formája szinte megköveteli, hogy a gazdag csokoládét darabokban élvezzük. Azonban a LePub Milan új, friss és szórakoztató kampánya ezt a hagyományos megközelítést megfordítja. Itt a Toblerone nem csupán darabokra törve, hanem hatalmas falatokban kerül a szánkba. Ez a reklám egyfajta lázadás a csokoládéfogyasztás "helyes" módja ellen, és arra ösztönöz, hogy mindenki bátran élvezze a Toblerone-t úgy, ahogy neki tetszik.

Ismerjük el, hogy a Toblerone alakja nem éppen a legpraktikusabb. A reklám viszont éppen ezt a furcsa formát helyezi a középpontba, és ügyesen átfordítja a kényelmetlenséget egy különleges élménnyé.

Related posts