Az új elektromos Škoda lenyűgöző hatótávval és kedvező árral debütál, így tökéletes választás a modern autózás szerelmeseinek.

Szemből nézve nem nehéz kiszúrni, hogy elektromos autó áll előttünk. A hűtőnyílás szinte teljesen eltűnt, és kifejezetten áramvonalas a karosszéria formája is, aminek a közegellenállási együtthatója 0,26. Ezt az aktív lamellás, zárható hűtőnyílással, az optimalizált A-oszloppal és kis légellenállású külső tükrökkel, valamint a szintén rafináltan formázott felnikkel, és az autó burkolt hasával, hátsó légterelőivel sikerült elérni.

A hajtásláncnál valamivel nehezebb feladat megtippelni a márkát, legalábbis ha letakarjuk a korábbi, jellegzetes embléma helyére került Škoda, illetve pontosabban Skoda feliratot, mert már az S kis kalapjával, - amit különben hacsek-nek hívnak - sem akarják megzavarni a vevőket.

A fényszórók elhelyezkedése a márka más modelljeihez képest két szintre oszlik: a felső részen a nappali menetfény található, amely inkább esztétikai szerepet tölt be, míg lent a valódi, LED technológiával készült fényszórók helyezkednek el. A dizájn teljesen egyedi, és egyetlen korábbi modellre sem hasonlít, így nem is találhatók rajta olyan jellegzetes elemek, amelyek segítenének a könnyű azonosításban.

A hűtőrács helyére egy lenyűgöző, széles fekete műanyagfelület érkezett, amely mögött a modern vezetőtámogató rendszerek érzékelői rejtőznek. A középső részén pedig ott trónol az első kamera, készen állva a feladatára. Az oldalnézetből sokkal könnyebben beazonosítható a gyártó, hiszen a felnik közepén már ott feszít az embléma. A pufók formák elengedhetetlen tartozéka a fekete műanyagcsík, amely a küszöb mentén és a kerékjárati ívekben végigfutva optikailag karcsúbbá varázsolja az autót, mint amilyen valójában. A felniméret pedig 19-21 col között mozog, így biztosítva a dinamikus megjelenést és a stabilitást az úton.

Hátulról viszont már egyértelmű, hogy ez egy Škoda, a háromszögletű, éles vonalakkal megrajzolt hátsó lámpatest nagyon jellemző a márkára. Segítségül pedig ide is felvésték a hacsek nélküli Skoda feliratot. A karosszéria 4488 mm hosszú, tükrök nélkül 1884 mm széles és 1625 mm magas, tengelytávja 2765 mm.

Related posts