A Vodafone Magyarországon egy új korszakot nyitott a One szolgáltatásának bevezetésével.

Január elsejétől új fejezet kezdődik a telekommunikációs piacon, hiszen az Antenna Hungária, az Invitech, a DIGI és a Vodafone Magyarország összeolvad a 4iG Csoport keretein belül. A szolgáltatások mostantól egyetlen, egységes márkán, a One néven működnek majd. Az átállás következtében január 2-án reggel 7 óráig az ügyintézés szünetel, kérjük, hogy ügyfeleink ezt vegyék figyelembe.

Mint megírtuk, a Vodafone Magyarország technikai átállása 2024. december 31-én 15 órától kezdődött és egészen 2025. január 2. reggel 7 óráig tart. A szolgáltató már korábban felhívta a figyelmet, hogy a megjelölt időszakban nem elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció.

A televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek. Az online egyenlegfeltöltést és adatvásárlást, a számlabefizetést, az autópályamatrica-, a parkolás- vagy a mobillottó-vásárlást ezt követően lehet intézni a megszokott felületeken.

Január 2-től a korábbi weboldal helyett a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket, a Vodafone alkalmazás ezt követően frissíthető, és One néven a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat, valamint egységesen a 1270-es telefonszámon érdeklődhetnek.

Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet az átállás időszakában elvégezni, ekkor az OneTV webes és applikációs felületére sem lehet belépni, kivéve, ha korábban bejelentkezve maradt a felhasználó.

A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon szintén szünetel ezalatt az ügyintézés: szerződésmódosításra, tarifacsomag-váltásra, számlabefizetésre, adat- és egyéb opciók vásárlására, roaming és SIM-kártya aktiválására, készülék szervíz, biztosítás intézésére, kárrendezésre ezután lesz lehetőség.

Mentőöv január 2. reggel 7 óráig:

Mint megírtuk, az átállás miatt a Vodafone vagy DIGI ügyfeleknek nincs különösebb teendője, szerződésük automatikusan a korábbi feltételekkel a már meglévő szolgáltatások igénybevételével folytatódik. Az ügyfeleket több csatornán keresztül értesítik.

Beszélgetésünk során Bányai Tamással, a Vodafone Magyarország vezérigazgatójával, felfedeztük, hogy az One márkanevével egyesített és frissített szolgáltatásportfólió milyen jelentős átalakulást hoz a hazai ügyfelek életébe.

Related posts